Läsarbilder.

Glöm inte att skicka in era bilder och historier till
[email protected] - vi behöver mer action här på bloggen!

Och kommentera gärna! Är alltid så roligt att få respons och höra
era tankar och åsiker!

Som jag har sagt tidigare så är den här bloggen till för ALLA!
Ingen vill väl lyssna på mitt pladder om mina egna katter hela tiden
kan jag tänka mig.

Glöm inte bort oss!

Och vi finns även på Facebook, sök på Rädda Katten.
Eller så hittar ni oss på vår hemsida http://www.raddakatten.se


Kommentarer
Postat av: Nickan

Jättemysig blogg! Ni gör ett så himla bra jobb.

Har mailat er, vet inte om de kommit fram?

2011-09-24 @ 10:13:42
URL: http://nickansdagbok.blogg.se/
Postat av: Rädda Katten

Hej Nickan! Tack och vad kul att du tycker om bloggen :) Men har inte fått något mejl från dig verkar det som? Du kan också pröva att mejla till [email protected] så kommer det säkert fram!

2011-09-24 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0