Rädda Katten

Nu har vi haft problem med vår hemsida länge. Det är svårt att få upp bilder
och hemsidan buggar sig hela tiden!

Vi jobbar på detta nu och när jag kommer hem från min USA resa den 8:e
November hoppas vi kunna ha grunden till att bygga en helt ny hemsida!

Tyvärr är det så att ingen i föreningen har särskillt bra kunskap om att bygga
hemsidor. Så om du kan, eller känner någon som hade velat hjälpa oss,
alternativt vet någon sida där man enkelt och snyggt kan bygga hemsidor så hör
väldigt gärna av dig till oss med en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Eventuellt kan jag tänka mig att hjälpa till.. Jag behöver veta om ni har någon domän, om ni har webhotell osv.. Man kan göra snygga hemsidor i tex lifeyo eller google sites.. gratis, men man behöver ju ha dem någonstans. Inte så kul med en adress som heter lifeyo.raddakatten.com, kanske?? Annars är det helt gratis i så fall..

2011-10-24 @ 18:21:03
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Rädda Katten

Du ska få telefonnummer till Malin (ordförande) som just nu sköter om hemsidan, hon har svar på alla dina frågor och vet mer än jag. Om det går bra? Så kan du sms/ringa henne!

Det är: 0733-264678



Tack så jätte mycket för engagemanget!

2011-10-24 @ 18:26:48
Postat av: Malin

Hej Viveka!

Hemsidan ligger på den domän som Maria-Isabel en gång gjorde. Och den har fungerat bra men nu börjar den strula mer och mer, jättetråkigt. Domänen ( tror jag ) heter one.com..



Men ring mig när du har tid så kan vi prata vidare. Tack för att du hörde av dig!

2011-10-24 @ 19:19:31
Postat av: Viveka på Humlebacken

Man kan ju faktiskt också ha en sida där bloggen är integrerad i själva sidan. Är det M-I som sköter sidan fortfarande? one.com funkar ju ganska enkelt tror jag. Jag hör av mig.

Viveka

2011-10-25 @ 19:32:12
URL: http://humlebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0