Ian och Bosse,.

Ian hittades ensam i Höllviken för ca 2 månader sedan.
Jag har berättat om honom förut. Helt fantastisk liten herre med
en vilja som en åsna! Jag placerade honom i stödhem i Malmö där
han finns idag tillsammans med Bosse.
Bosse
hämtades hos en dam i Bunkeflostrand som hade räddat han
och hans syskon + mamma utifrån. Bosse är coollugnt och världens
snällatse katt. Vilket jag vet av egen erfarenhet sen jag och Lisa (stödhem)
skulle ta katterna till veterinären och i sista sekund insåg att vi inte hade
fler kattburar. Efter många försök fick Bosse åka i en tvättkorg.
Vilket Bosse inte hade något emot. Han låg snällt och tittade ut på naturen,
väl hos veterinären fick han sprutor och undersökning utan motstånd eller
protester.

Som jäg nämt tidigare har vi problem med hemsidan och inte fått ut bilder
på dessa två herrar. Så jag tänkte slänga upp dom här så länge.

Är du intresserad av Bosse & Ian alternativt Bosse eller Ian så hör gärna av
dig till mig Sabina: på 0733-307274 så ordnar vi så att du/ni får träffa
dessa herrar.

Båda två är vaccinerade, inte kastrerade (det kommer dom vara ill adoption)
och ca 4-5 månader gamla! Bosse och Ian skulle självklart bli överlyckliga av
att Få fortsätta bo tillsammans, men det är absolut inget krav!

Ian (svart/vit) & Bosse (tigré) :










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0