Rop från Lotta!!!

Denna katt kom till mig för ca 3-4 veckor sen, hon var helt slut &
vägde kanske 2 kg, 2 cm bred över ryggen. Man kunde känna
varenda ben i kroppen på henne. Hade jag inte tagit in henne hade
hon lagt sig och dött någonstans.

Efter ett par dagar åkte jag till vetrinären och hon hade blåsljud
på hjärtat. Hon fick medicin som hon tog i ca 14 dagar och efter samtal
med vetrinären så sluta jag ge henne tabletterna. För att prova och se
hur hon reagerade.

Hon blev bra och har ätiti upp sig, hon är alldeles underbar.

Problemet är att mina egna katter mobbar henne och det blir slagsmål. 
Den enda lösningen är att ha henne i min sons rum, och det tycker jag 
inte är rätt mot henne.

Hon är ca 2 år gammal.
Vill ha en hem till henne som ensamkatt till att börja med.

 

-------------------------------------------------------------------------------------

Finns det någon som kan tänka sig att ge denna dam en hjälpande hand?
Hör av dig till mig, Sabina, på 0733-307274





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0