En hjälpande hand?

Hej Mitt namn är Zarina Izmagiq och jag skriver angående mina katter
som behöver placeras tillfälligt hemma hos en person som älskar katter.
Gärna enda till januari om det går. Kommer ligga på sjukhus länge och
sen behandlingshem. Inte bra för katterna att de pendlar mellan mitt
ex och mitt hem där min granne bara ger dem mat. Vill att de ska få
värme och kärlek och trygghet i denna svåra sitation. De är 6 år i sommar,
bondkatter och två hanar som r bröder. De är kastererade och inte varit
ute något. Bara innekatter och på ballkonger. Älskar sitta på ballkonger
och titta på fåglar och annat. De är mycket kärleksfulla.

Vill gärna ha tonfisk i vatten varje morgon man vaknar sen torrfoder
resten. Kräsna katter och äter bara friskies eller dyrare märken. Smurrie
har svårt och krafsa över sitt bajs och kiss i lådan så man får ta kattlådan
oftare. Gärna varsin låda.
De älskar kattamyntagodis och andra godis till katter. Mycket aktiva katter.

Hoppas ni kan hjälpa mig. Ring mig sen på 070-2133168

Eller kontakta mitt ex på 073-5984578 Daniel Edman,
[email protected]. Han har katterna från fredagen
i jämnvecka till onsdagen veckan därpå ojämn vecka.

Tack på förhand.

Zarina Izmagiq
070-2133168


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0