Boy min pojk.

Igår flyttade Boy till sitt nya stödhem.
Det var med tungt hjärta jag lämnade honom ifrån mig. Inte bara
för min egen skull och saknad. Även Tjorven som annars är så
tillbakadragen och ensam hade fäst sig mycket vid denna lilla krabat.

Jag hoppas att han får det bra i sitt nya hem. Och jag hoppas att jag
snart kan ta in en ny kattunge som Tjorven kan leka med. Hon är inte
alls lika förtjust i dom äldre katterna där hemma. Men hon gör framsteg
varje dag.





Tjorven finns ute för adotion. Hon är en mycket speciell katt. Hon tror
sig vara skygg, men det är hon inte. Hon sover hos mig på natten, i soffan.
Följer med mig på toa och hjälper mig med alla hemmets sysslor. Men allt
ska vara på hennes vilkor. Det är lite charmigt. Och dessutom är hon otroligt
söt... Jag tror hon skulle må bra av att komma någonstanns där det finns
yngre katter. Hon är själv ca 8 månader. Och hon är hemskt glad för kattungar.

Är du intresserad av denna lilla tös? Hör då av dig till mig Sabina på
0733-307274...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0