Liam.

Det har varit ett par tuffa dagar för lilla kattungen Liam som jag
berättade om i tidigare inlägget. Han var mycket dålig när vi fick in
honom och jag satt uppe på natten och försökte hålla honom vid liv.
Vid ett tiden kände jag mig maktlös och hade inget annat val än att
åka in med honom till Haga veterinärerna som skulle ge honom mat,
vatten & näring under natten.
Morgon efter ringde veterinären och berättade att han mådde bättre
och kunde få åka hem. Han flyttades till Malin i föreningen då jag själv
har en annan kattunge inne just nu utöver mina egna som inte är
vaccinerad, och vi ville inte riskera att han skulle bli smittad. Idag fick
Liam åka in till Haga akut igen då han blivit sämre.

Som tur är fick vi lugnande ord av veterinärerna att med behandling
skulle han bli bättre. Vilken lättnad! Han är helt fantastisk lilla Liam och
jag längtar efter att få se honom växa upp!

Vi håller alla tummar och tassar för vår nyfunna vän, och snart hoppas jag
på att kunna ta in honom hos mig igen. Så fort lilla Egon blivit vaccinerad!



Vi har även startat en insamling för att kunna ge Liam och våra andra katter
den vård som behövs, när den behövs. Så har du en slant över, sätt då in
den på Plusgiro: 302628-3 och märk med Vårdfond.

Kommentarer
Postat av: cv help

oh! It is so much little and cuutee! I wish he will be healthy!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0