Hamilton.

Var på besök hos Ninette som adopterat Hamilton.
Åt blåbärspaj och drack kaffe! Mycket trevligt.
Hamilton har blivit stor! Och hans två nya vänner
Moses och Jesus tar så bra hand om honom.

Det är så härligt att se lyckan i ägare och katt.
Att dom hittat varandra.

Kommer att komma tillbaka på fika,
För det är alltid så trevligt att hälsa på där!

När jag kom ut på parkeringen och satte mig i bilen så
satt det en liten tigréfärgad kattunge vid buskarna.
Jag klev sakta ut och kallade. Han/hon satt alldeles still
tills jag var en meter framför, då promenerade ett dagis
förbi. Typiskt. Men Ninette som är en av dom största
djurvänenr jag vet var nere bara en halvtimme senare
med mat och lockade. Hon ska hålla ett öga...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0