Cici är återfunnen!

Fick precis mejl från matte Azar:

Hej Sabina!
Tack för alla tips du har gett och för att du har lagt upp efterlysningen på
bloggen och facebook. Jag kan lyckligt meddela att Cici har kommit hem.
Vi gick vår lilla kvällspromenad, jag och mamma, och fick syn på en katt
som liknade Cici. Katten såg väldigt rädd ut. Så fort jag sa hennes namn
kom hon springandes till mig och värmde sig i min famn. Det var min lilla
Cici. Så det första jag gör imorgon är att ringa veterinären och bokar tid
för undersökning och så tar jag det därifrån med kastration och Idmärkning.
Jag vill tacka Dig än en gång.

Hälsningar
Azra och Cici

Det är så himla härligt att höra att hon kommit till rätta igen!
Här ligger hon åter i värmen och myser:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0