Ian och Bosse.

Vi letar fortfarande efter ett hem till Ian och Bosse.
Detta är två helt fantastiska katter. Ni anar inte vad ni går misste om!
Så enkla och snälla. Lugna och kärleksfulla. Inte nog med det så otroligt
söta. Lilla petite Ian som har så mycket åsikter och önskamål, och snälla
Bosse som bara gör vad han blir tillsagd.
Hade jag själv inte haft huset fullt så hade jag tagit dom på momangen.
Vi skulle helst vela hitta ett adoptivhem. Men stöd går också bra.
Men dom måååste flyttast inom det närmsta!
Stackars Tina som varit en änglasjäl och tagit in dom akut, och
ställt upp nåt enormt ut över det ska inte behöva ha lägenheten full
av katter... Vi måste hitta något.
snälla snälla snälla. Kan ni inte själva så fråga runt.
Sprid detta nödrop.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Det är så hemskt att jag sitter här å läser om alla underbara katter som behöver hjälp och jag längre ihjäl mig efter en katt till i mitt hem. Men d känns som att jag som bor en bit utanför stockholm inte kan ta mig an en för att jag bor för långt bort..

Finns det någon chans att det går? Min älskling simba här hemma vill nog ha en kompis och jag å mina barn vill ha en till kärlek i vårt liv. / Nadja

2012-01-31 @ 18:04:40
Postat av: Klara Lidé

Jag skulle kunna vara stödhem, men funkar det bra så skulle jag kunna tänka mig att ha kvar dom sen.

Mejla [email protected] för mer info :)

2012-01-31 @ 19:16:30
Postat av: Sab, RK

Gud va härligt Klara! Jag skickar iväg ett mejl på direkten!

2012-01-31 @ 20:20:09
Postat av: Tina Holst

Ian o Bosse är fantastiska och enkla. Bosse älskar att komma och kela när man lagt sig i sängen. Hans "nospussar" går inte av för hackor. Ian vill gärna mysa på sina egna villkor och busar gärna lite då också - spinner som bara den. De är verkligen som bröder där Bosse är den lite lugnare och Ian lite busigare men ändå på ett lugnt och snällt sätt.

2012-02-01 @ 11:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0