Raauw.

Hej allihopa!
Det har blivit dåligt med bloggande, och ska jag vara ärlig
så är det för att jag inte alltid har så mycket att skriva om.
Jag undrar vad ni läsare vill läsa om?
Jag har en personlig blogg där jag skriver varje dag.
Där har jag alltid nåt att skriva om eftersom den inte handlar
om NÅT. Dock uppskattas den, för att den är rolig att läsa.
Så jag undrar om ni vill ha mycket info, lite snack. Eller tvärt
om? Om ni vill ha mycket bilder, historier eller bara allmänt
babbel om precis allt inom vår lilla kattvärld?
Hade varit jätte tacksam för respons!
Vill gärna hålla igång bloggen, men jag vill göra den så bra
som möjligt för er!
Släng iväg en kommentar!

Kommentarer
Postat av: noemi

den här bilden är ju helt fantastisk!!

2012-03-15 @ 17:18:30
Postat av: Sabina, Rädda Katten

Haha. Nästan lite obekväm känns den :)

2012-04-04 @ 08:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0