Underbara Ian.

Ian är hos sitt nya stödhem och väntar på att någon kärleksfull
familj ska hitta honom!

Ian är helt fantastisk. Jag är alldeles förälskad i honom själv.
Han är ca 4-5 månader men väldigt liten och petit.
Han är sällskaplig. Leker och busar. Och går baklänges...
Baklängeskatten. Som också går framlänges.

Det är nåt alldeles speciellt med honom. Hans blick. Han är liten för
sin ålder. Och väldigt nätt. Men så OTROLIGT, åhh! Hade jag inte haft
katter så det räcker hade jag adoterat honom och älskat honom varje
dag hela tiden!

Är du intresserad av att adoptera lilla Ian så hör av dig till mig
Sabina på 0733-30 72 74. Du kommer INTE att ångra dig.

Stackars Lisa som har honom är helt tagen av honom.
Men hon är fullt medveten om att han när som helst kan komma att
adopteras bort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0