Läsarbilder.

Glöm inte skicka in bilder på era egna katter.
Eller någon annans katter.
Eller katter ni haft.
Eller önskar att ni hade.

Ni förstår poängen.

Tanken är att bloggen ska intressera ALLA (som tycker om katter)
Och vi vill gärna att så många som möjligt får chansen att dela med
sig av sina historier.

Här kommer bilder på mina egna katter:

 

Coks aka Lillen hittades som kattunge på en balkong.
Hon är 1/4 av mitt liv (två katter till och en sambo) Hon är helt fantastisk.
Hon vet precis vad hon vill ha, när hon vill ha det och hur hon vill ha det,
det är bara att rätta sig i ledet. Hon blev min efter att jag sett bilden på
henne som kattunge. Man dör ju lite inombords, min skelögde-sötgump.



Mess hittades på samma sätt, på en balkong som kattunge.
Det tog mig 4 månader att få ut henne under sängen.
Det tog ytterligare 5 månader att få tillstånd att röra henne.
Idag är hon min lilla guldklimp. Hennes självförtroende är fortfarande
lågt, men hon älskar närhet och kärlek och pratar stupikvarten.
Hon gör framsteg varje dag.

 

Thatcher hittades av min sambo på en äng utanför Malmö när han
var på jobbärenden. Tanken var att hitta ett nytt hem till henne,
men jag fastnade direkt. Hon är den fulaste katten jag någonsin sett.
När jag kom hem och såg henne på vår säng trodde jag hon var sjuk,
hon var svullen och såg, allmänt konstig ut.
Det visade sig att hon inte var sjuk. Hon såg bara ut sådär.
Hon är så tacksam och den mest godhjärtade dam jag någonsin mött.
Man får väl stå fast vid att det inte är utsidan som räknas ^^
(hon gör sig dock bra på bild, verkligheten är annorlunda)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0